Frequently Asked Questions

Pouzivanie Aplikacie v Nelicencovanom Rezime
Last Updated 4 years ago

Táto manuálová sekcia vás oboznámi z používaním aplikácie v nelicencovanom režime.
Sekcia obsahuje tieto časti :

  1. Základné rozhranie aplikácie
  2. Aktivácia licencie / požiadanie o licenciu
  3. Funkcia Technickej podpory v nelicencovanom režime


A.) Základné rozhranie aplikácie



Nelicencovana verzia aplikacie



Aplikácia môže z obmedzenými funkciami bežať aj v nelicencovanom režime. V tomto režime poskytuje základnú technickú podporu pre používatela. Aplikácia má v tomto režime niekoľko ovládacích prvkov.

V Hornej časti aplikácie je sekcia pre zadanie resp. požiadanie licenčného klúča. Táto sekcia obsahuje dve volby :

"Yes, I have Licence Key" - ak máte licenčný klúč zvolte túto volbu.
"No, I dont have Licence. Request new licence key" - ak nemáte licenčný klúč ale chcete požiadať o jeho vystavenie zadajte túto volbu.

Táto sekcia sa používa pre aktiváciu resp vystavenie licencie ako takej. Ak nemáte záujem o licenciu nemusíte v tejto sekcí meniť nič.

Stredná sekcia aplikácie obsahuje polia ktoré sa používaju pri funkcií technickej podpory. Červené polia su povinné a musíte ich vyplniť ,čierne polia sú nepovinné

Your Name - vaše plné meno
Company Name - meno vašej spoločnosti
Your Phone Number - vaše telefónne číslo

Tieto informácie sa používajú hlavne vo funkcií "Live Chat". Zadané informácie sú odoslané na verejný chat a umožňujú nám vás spetne kontaktovať (v aktivovanej verzí tieto informácie niesú potrebné a neodosielajú sa)

V Spodnej sekcí máme niekoľko tlačítok :

Live Chat (oranžové tlačítko) : Spúšťa funkciu Live Chatu. v chate nemáte k dispozicí voľbu pre odosielanie ticketov a správy môžete posielať len na verejný kanál. Pre spustenie tejto funkcie musíte mať vyplnené povinné informácie v sekcíi "Personal Information"

Start Remote Assistence (žlté tlačítko) : Spúšťa modul vzdialenej technickej podpory. Po spustený tohto modulu sa vám zobrazí vaše ID. Toto ID nadiktujte našemu pracovníkovi cez telefón alebo live chat a ten sa bude vedieť na diaľku pripojiť k vašemu PC.

Activate Licence (zelené tlačítko) : Aktivuje prípadne požiada o Licenciu.

Application Manual (fialové tlačítko) : Otvorí stránku z manuálom aplikácie

Help Forum (fialové tlačítko) : Otvorí stránku diskusného fóra. Môžete tu nájsť daľšie návody a pomoc. Tiež môžete na tomto mieste položiť vašu otázku.

Quit (červené tlačítko) : Ukončuje aplikáciu. Rovnaká funkcia ako červený krížik v hornom rohu okna.

B.) Aktivácia Licencie / Požiadanie Licencie



  • Ak Máte Licenciu postupujte nasledovne :
    1. Zvolte volbu "Yes, I have Licence Key"
    2. Do políčka "Licence Key" zadajte váš licenčný klúč
    3. Stlačte tlačidlo "Activate Licence"
    4. Ak ste predtým nezadali email adresu budete ju musieť zadať v ďalšom kroku.
    Ak je všetko správne zobrazí sa oznam o úspešnej aktivácií licencie a aplikácia sa ukončí.
    Pri ďalšom štarte sa aplikácia spustí v plne licencovanom režime.

    Uspesne aktivovana Licencia

  • Ak ešte Nemáte Licenciu môžete požiadať o jej vystavenie :
    1. Zvolte volbu "No, I dont have Licence. Request new licence Key"
    2. Do políčka "Your Email" zadajte váš email
    3. Stlačte zelené tlačidlo "Request Licence"
    Následne vás budeme kontaktovať na vami zadanej emailovej adrese ohladne
    vystavenia licencie. Na túto adresu vám po schválení príde licenčný klúč.


C.) Funkcie Technickej Podpory



Pre technickú podporu sa využívajú funkcie "Start Remote Assistence" , "Live Chat" , "Application Manual" a "Help Forum"

Primárnym spôsobom kontaktovania technickej podpory bez platnej licencie je Live Chat. Alternatívne však môžete použiť
aj fórum technickej podpory.



Po vyplnení polí v časti "Personal Information" nás môžete priamo kontaktova cez Live Chat. Po stlačení tohto tlačidla vstúpite do chatu
technickej podpory.

Live Chat



Ak po otvorení chatu dostanete uvítaciu správu jednoducho len stlačte OK a pokračujte dalej.


Okno Chatu obsahuje tri tlačidlá "Send" na odoslanie správy , "Close Chat" na ukončenie chatu a "Minimalise Chat" pre minimalizovanie okna chatu.

POZOR : Ak uzavrete chat tlačidlom "Close Chat" už vám nebudeme môcť odpísať naspeť. Nechajte preto chat otvorený pokial budete očakávať odpoveď z našej strany. Prípadne až do ukončenia konverzácie !! Pokial použijete funkciu "Minimalise Chat"
okno chatu sa minimalizuje pričom chat ostane aktívny.

Okno obsahuje tiež velké žlté pole pre prijate správy a menšie sivé , pripadne biele pole z označením "Your Message" pre vašu správu. Do tohto pola prosím napíšte vašu správu a použite ENTER pripadne tlačidlo Send na jej odoslanie.

Pred každou prijatou správou sa vám tiež zobrazí buď :
[priv] = Znamená že správa je viditelná iba pre vás ,Nikdo iný ju neuvidí.
[room] = Znamená že správa je viditelná pre vás a pre všetkých účastníkov
verejnej diskusnej miestnosti.
[System] = Tieto správy vás informujú o stave chatu / pripojenia a sú viditeľné iba vám.


Z obrázku vidno že operátor menom "TariusWork" odpísal na správu. Následne pole "Your Message" zmenilo farbu zo sivého na biele. To znamená že
môžete napísať odpoveď.

Po ukončení konverzácie stlačte tlačidlo "Close Chat" - dalšie správy už potom nebudú prijmané. Po stlačení tlačidla sa zobrazí nasledovná otázka :

Zavret Live Chat


Otázka : Ste si istý že chcete zavrieť chat ? Po zavretí chatu technickej podpory vám už nebudeme môcť odpísať.

Ak naozaj chcete opustiť chat zvolte : YES / ANO

Okno chatu sa zavrie a konverzácia z technickou podporou sa ukončí

Please Wait!

Please wait... it will take a second!